Lütfen bekleyiniz

MÜŞTERİ BEKLENTİ ANKETİ

MÜŞTERİ BEKLENTİ ANKETİ

Katılımcı
1 Kaç Yıllık Üyesiniz ? 0-1 Yıl 2-5 Yıl 6-10 Yıl 11-20 Yıl 21 Yıl ve üstü
2 Çalıştırdığınız Kişi Sayısı ? 1-4 Kişi 5-9 Kişi 10-49 Kişi 50 Kişi ve Üstü
3 Sayın üyemiz, sizinle hangi kanallar üzerinden iletişim kurmamızı istersiniz? SMS E-Posta Telefon Hepsi

 

Maddi Varlıklar Kesinlikle Katılmıyorum Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılmıyorum Ne Katılıyorum, Ne Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılıyorum Katılıyorum Kesinlikle Katılıyorum
1 Modern/güncel görünümlü teçhizata sahip olmalıdır
2 Fiziksel tesisleri görsel olarak çekici olmalıdır
3 Çalışanları düzgün görünümlü olmalıdır
4 Hizmetle ilişkili materyaller (broşürler, cümleler vb.) görsel olarak çekici olmalıdır.

 

Güvenilirlilik Kesinlikle Katılmıyorum Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılmıyorum Ne Katılıyorum, Ne Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılıyorum Katılıyorum Kesinlikle Katılıyorum
1 Belirli zamanda bir şey yapmayı söz verdiyse, yapmalıdır
2 Bir sorunun olduğunda, çözümüyle dürüst şekilde ilgi göstermelidir
3 Sunduğu hizmetleri ilk seferinde doğru şekilde gerçekleştirmelidir
4 Hizmetlerini yapmayı söz verdiği zamanda sağlamalıdır
5 Hatasız kayıtlarda ısrarcı olmalıdır

 

Heveslilik Kesinlikle Katılmıyorum Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılmıyorum Ne Katılıyorum, Ne Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılıyorum Katılıyorum Kesinlikle Katılıyorum
1 Çalışanlar hizmetlerin ne zaman gerçekleştirileceğini tam olarak söylemelidir
2 Çalışanlar hızlı hizmet sağlamalıdır
3 Çalışanlar her zaman bize yardım etmek istemelidir
4 Çalışanlar üye isteklerine karşılık vermek için asla çok meşgul olmamalıdır

 

Garanti Kesinlikle Katılmıyorum Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılmıyorum Ne Katılıyorum, Ne Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılıyorum Katılıyorum Kesinlikle Katılıyorum
1 Çalışanlarının davranışları üyelere güven aşılamalıdır
2 Üyeler işlemlerinde kendini güvende hissetmelidir
3 Çalışanları tutarlı şekilde nazik olmalıdır
4 Çalışanları üye sorularını cevaplayacak bilgiye sahip olmalıdır

 

Empati Kesinlikle Katılmıyorum Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılmıyorum Ne Katılıyorum, Ne Katılmıyorum Kısmen (Büyük Oranda) Katılıyorum Katılıyorum Kesinlikle Katılıyorum
1 Üyelere kişisel ilgi göstermelidir
2 Tüm üyeler için uygun çalışma saatlerine sahip olmalıdır
3 Üyelere kişisel olarak dikkat veren çalışanlara sahip olmalıdır
4 Üyelerin ilgileri odak noktası olmalıdır
5 Çalışanları her üyenin özel ihtiyaçlarını/beklentilerini anlamalıdır